تالار صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز شاهد دادوستد ۱۲۴ هزار و ۵۰۰ تن تختال C شرکت فولاد خوزستان به ارزش حدود ۱۵۰۰ میلیارد ریال در قالب قراردادهای سلف و نقد بود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران، در این روز و در تالار محصولات صنعتی و معدنی، شرکت فولاد خوزستان، ۱۲۳ هزار تن تختال C را به قیمت ۱۲ هزار و ۲۰ ریال و به صورت سلف معامله کرد. این شرکت همچنین، ۱۵۰۰ تن تختال C را به قیمت ۱۳ هزار و ۵۰۰ ریال و به صورت نقد به فروش رساند. گروه آلومینیوم نیز شاهد معامله ۱۵۰۰ تن شمش هزارپوندی ۹۹.۷۵ مجتمع آلومینیوم هرمزگان (هرمزال) و ۸۰۰ تن بیلت ۶۰۶۳-۷ شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) بود.

شایان ذکر است، در این روز و در تالار محصولات کشاورزی، ۲۲۲۰ تن شکرسفید کارخانه های قند شیرین، قند فریمان، قند تربت جام و قند نیشابور مورد معامله قرار گرفت.

شایان ذکر است، در روز چهارشنبه ۲۱ مردادماه، حدود ۲۵ هزار تن انواع مواد پلیمری در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی معامله شد؛ مهمترین معاملات این گروه کالایی شامل استایرن بوتادین رابر، ABS، انواع پلی اتیلن ، پلی پروپیلن و PVC است. علاوه بر این، ۳۰ هزار و ۱۰۰ تن وکیوم باتوم ، ۸ هزار تن لوب کات سنگین و ۵۴۹۱ تن انواع قیر مورد دادوستد قرار گرفت.

گفتنی است، ۸ هزار و ۴۲۲ تن انواع قیر شرکت های انرژی تجارت سام، مهندسی قیر و آسفالت غرب، نگین فخر آذربایجان، اصفهان قیر و نگین گام پارس در تالار صادراتی به فروش رسید.

براساس این گزارش، در این روز و در مجموع، حدود ۲۱۰ هزار تن انواع کالا با ارزش بیش از ۳ هزار و ۱۱۵ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد معامله قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها